פסקי דין הקשורים בגוגל ישראל - פרסום באינטרנט
google and israeli law- גוגל והמשפט הישראלי
פרסום ושיווק בגוגל - פסקי דין הקשורים לפרסום בגוגל
שיווק בגוגל הצד המשפטי
מושגים הקשורים בפרסום וקידום אתרים בגוגל
על שיטת הפרסום בגוגל ADWords
שיטת הפרסום בגוגל מבוססת על תשלום לפי הקלקה Pay-per-Click PPC
ומאפשרת להגיע לגולש המחפש מידע ספציפי במנוע החיפוש
על ידי הופעה בדף התוצאות תחת מילת החיפוש המבוקשת
ההופעה תהיה בצורת מודעת מילים המופיעה
בצד תוצאות החיפוש הגנריות או מעליהן, כך שגם אם לא הופעת במילות החיפוש
בצורה גנרית/טבעית עדיין תופיע בדף תוצאות החיפוש
למילה הרלוונטית
מהו הפרסום בשיטת ADWords
בשיטת ADWords על כל מילת חיפוש או ביטוי חיפוש יש מכרז
שמשמעותו היא שעלות להופעה לכל מילה ו/או ביטוי במיקום מסוים בדף תוצאות רלוונטי
נקבע על פי הביקוש והתחרות באותה מילה בזמן נתון
וכך מילות חיפוש מבוקשות יכולות להגיע לעלות גבוהה ביותר ללחיצה
ולהיפך מילים פחות מבוקשות יכולות להגיע ל מחירים משתלמים ביותר.
מהו קידום אתרים מקצועי - שירות הקידום בתשלום
מבצע עבורך את ניתוח מילים, ביטויים ותכנים רלוונטיים כדי לחדד
סוג הפניה כמו כן, תערוך מעקב אינטנסיבי שיפור תכנים ומיקומים
תוך שימוש בכלי ניתוח וכלי המשוב השונים המלווים בניסיון המצטבר.
כדי למקסם את התנועה הרלוונטית במסגרת תקציב נתון נשתמש
.ללא מעקב וניהול המודעות על בסיס יומי יבוזבז כסף רב
על פרסום לא רלוונטי או בעלות מוגזמת.
קצת על קידום אתרים אורגני
SEO: מתייחס לתוצאות החיפוש הטבעיות - יופיעו בהרחב בצד ימין של דף תוצאות החיפוש
משמע התוצאות שמנוע החיפוש (רובוט) סינן, ארגן, וסידר הופעת התוצאות על פי
חשיבות המבוססת על הפקודות והקריטריונים שטמונים ומהווים את בסיס הפעולה של מנוע החיפוש (אלוגריתמים)
ושמקדם האתרים מתחקה אחריהן ופועל בהתאם.
קצת על קידום בתשלום במנועי החיפוש
SEM - ADwords
מהווה חלק אחד מסך פעולות שיווק אתרים באינטרנט
"קידום" אתרים בתשלום במנועי החיפוש משמעו הופעה מקודמת במנוע החיפוש
במיקומים ספציפיים שנקבעים על פי תשלום ובדרך כלל יופיעו לשמאל התוצאות האורגניות.
קידום אתרים בתשלום הוא למעשה קניית מיקום במדיה על פי גובה התשלום
למיקום מועדף וזמן הופעה (גם בעיתונות רדיו טלויזיה קריטריונים בהתאם )
ניהול ADwoerds - קידום אתרים מקצועי בתשלום
יכלול אסטרטגיה להסגת מקסימום כניסות רלוונטיות לתקציב נתון
בחירה ותמחיר מילים שמשרת את התקציב הנתון שלך
בהתחשב בסוג המוצר והתחרות למילה בכל זמן נתון.
מאמרים משלימים:
קידום בתשלום מול קידום אתרים אורגני
פרסום ממוקד במנועי חיפוש
צורות פרסום נוספות באינטרנט
ידיעות משלימות מן העיתונות הטכנולוגית
1. גוגל מפרסמת מודעות גם כשהלקוחות לא מבקשים
מאז פברואר, מפרסמת גוגל מודעות צמודות-מילה גם שלא בצמוד למילים שביקש הלקוח,
ומקבלת על כך תשלום. החודש אמר סרגיי ברין, ממייסדי החברה, כי גוגל תרחיב פעילות זו...להמשך לחץ
2. המפרסמים נגד גוגל: "שיתוף פעולה בינה לבין יאהו יחסל המתחרים"
התאגדות המפרסמים האמריקאית (ANA) טוענת כי בעקבות השיתוף פעולה ישלטו גוגל ויאהו ב־90% משוק הפרסום בחיפוש.
להמשך לחצ/י
|