קידום אתרים צד ימין
קידום אתרים / שיווק / ליווי אתרים באינטרנט
ehsuo t,rho cthbyrby


פרסום ממוקד באינטרנט - גוגל ADwords
ניהול קמפיין ממוקד ואפקטיבי בגוגל אדוורדס
התקשר/י שירות אישי ומקצועי מעל 10 שנים ברציפות אייל:0507-85-8989
יעוץ


פרסום ממוקד בגוגל ADwords
פרסום ממוקד באינטרנט וקניית מיקום בגוגל
SEM:
Search Engine Marketing

הופעה ממוקדת במנועי חיפוש היא כיום ליבו של הפרסום הממוקד באינטרנט בכללו כיום
פרסום ממוקד בגוגל אפקטיבי ביותר על פי כל סטטיסטיקה
פרסום זה מתמקד בגולשים בעלי עניין ומטרה ספציפים בנקודת המפגש בה הביטוי בא בפועל בנקודת החיפוש
הפרסום בגוגל משיג את המשתמש כשהוא ממוקד הן ברצון והן בזמן המוקדש על ידו להשגת המטרה.

מה בין קידום אתרים אורגני בגוגל לפרסום / קידום ממומן בגוגל?
יש להבחין בין שתי פעולות הנקראות קידום אתרים .
אחת היא קידום בפועל (seo) בתוצאות האורגניות / תוצאותה הטיבעיות במנוע החיפוש
בעוד השניה הקרויה בגוגל ADwords היא פעולת של קניית מיקום (פרסום) במנוע החיפוש
כחלק ממערך קניית המדיה באינטרנט התוצאות ממוקמות בד"כ משמאל לתוצאות האורגניות.

קידום אתרים אורגני
SEO: מתייחס לתוצאות החיפוש הטבעיות - יופיעו בהרחב בצד ימין של דף תוצאות החיפוש
משמע התוצאות שמנוע החיפוש (רובוט) סינן, ארגן, וסידר הופעת התוצאות על פי
חשיבות המבוססת על הפקודות והקריטריונים שטמונים ומהווים את  בסיס הפעולה של מנוע החיפוש (אלוגריתמים)
ושמקדם האתרים מתחקה אחריהן ופועל בהתאם.

קידום אתרים ממומן בתשלום בגוגל SEM - ADwords
קידום אתרים בתשלום מהווה חלק אחד מסך פעולות שיווק אתרים באינטרנט
"קידום" אתרים בתשלום במנועי החיפוש משמעו פרסום הקונה הופעה מקודמת במיקום
המוקצה ע"י גוגל במנוע החיפוש במיקומים ספציפיים שנקבעים על פי תשלום
ובדרך כלל יופיעו מעל ולשמאל התוצאות האורגניות.
קידום ממומן הוא למעשה קניית מיקום במנוע החיפוש על פי גובה התשלום
למיקום מועדף וזמן הופעה (בדומה לכל מדיה אחרת עיתונות, רדיו, טלויזיה, ע"פ קריטריונים בהתאם )

ניהול ADwoerds - קידום אתרים מקצועי בתשלום
יכלול אסטרטגיה להסגת מקסימום כניסות רלוונטיות לתקציב נתון
בחירה ותמחיר ותזמון מילים וביטויי חיפוש שמשרת את שיווק המוצר/ שירות של העסק דרך האינטרנט
תוך מקסום התוצאות וההחזר במסגרת התקציב הנתון שלך
בהתחשב בסוג המוצר והתחרות למילה בכל זמן נתון.

ניתוח ובחירת מילות חיפוש לפי רלוונטיות ופופולאריות (ע"פ מדד ביקוש סטטיסטי  בגוגל)
    1. צד העסק - נבצע תחקיר על תחום העסק והלקסיקון המקצועי בהטמעת המילים הרלוונטיות במנועי החיפוש.
    2. צד הגולש - מהם המילים המבוקשות ביותר לתחום העיסוק של עסקכם ע"י גולשי גוגל (סטטיסטית).
    3. צד גוגל - נפעל על פי מדד סטטסיטסי של גוגל תוך הבחנה בין מה מבוקש ומה נדמה כמבוקש ע"י הגולשים.

ההתמקדות היא במילות החיפוש בהן ישתמשו רוב הגולשים בחיפוש אחר המוצר / שירות
יהיו אלו מילות חיפוש אינטואטיביות של הלקוח הפוטנציאלי הסופר או ביטויי חיפוש של לקוחות מקצועיים
בהן ישתמש אותו הגולש הממוצע (דבר הניתן לבדיקה)
המטרה הופעה עליונה בדף התוצאות הרלוונטי למילות החיפוש דרכם ביקש המשתמש הממוצע להגיע למידע
כך משיג העסק את המשתמש כשהוא ממוקד הן ברצון והן בזמן המוקדש על ידו להשגת המטרה.
מפגש של שירות / מוצר בנקודה זו היא הסנכרון הקרוב ביותר בין המוצר/שירות ללקוח,
מטרתו וזמנו הפנוי. ומכאן יתרונו המובהק של פרסום/מופע במנועי החיפוש.
סקרים מוכיחים כי מופע של קישור מקודם בדף ראשון של תוצאות החיפוש נלחץ משמעותית
מכל פרסום אחר באינטרנט כאשר 75% מהגולשים מוצאים את מבוקשם ו/או מסיבה אחרת לא יעברו לדף שני,
כאשר 25% יעברו דרך דף שני בדרך למציאת המידע למנוע החיפוש.

כמו כן, שני לו בסטטיסטיקה הוא הפרסום במודעות המילים Ad Awards
בצידי תוצאות החיפוש הגנריות / טבעיות של מנועי החיפוש בראשם גוגל.
אפשרות נוספת לפרסום ממוקד היא פעולה בדומה לפרסום מחוץ לאינטרנט

------------------------------------------------------------------------

פרסום ממוקד בצמתי מידע באינטרנט:
פרסום המתמקד בגולש ו/או בתנועת גולשים מכוונת מטרה הגולשים
בחתך של אתרי עניין, שעות גלישה וצמתי התעניינות במוצר/שירות המבוקש
התמקדות הפרסום בצמתי מידע ספציפיים ורלוונטיים למפרסם באינטרנט,
כגון בפורומים מגזינים אינדקסים וצמתי מידע רלוונטיים למפרסם ונשוא הפרסום.

פרסום שאינו ממוקד
פרסום לא ממוקד יבוא בצורת באנרים (מודעות פרסום) וקישורים באתרים שונים.
החיסרון הוא שפרסום לא ממוקד תופס את הגולש כשאינו ממוקד ומסונכרן לנשוא הפרסום.
פרסום זה מתבסס על תנועה של מסה מתוכה ימשוך את הגולשים הרלוונטיים
אחד היתרונות של פרסום אגרסיבי במספר אתרים מובילים וצמתי תנועה שכאלו
הוא חשיפה של המותג ו/או מבצע ספציפי למיליוני גולשים אך עליו להיות ממוקד בפנייתו הקריאטיבית
בכדי לפצות על חוסר המיקוד בנקודת צומת הפרסום.


---------------------------------------------------------------------

קידום אורגני

קידום אתרים
קידום אתרים בגוגל
ליווי אתרים יעוץ לאתרים


יעוץ

 
ד
קידום אתרים מקצועי
«
«
«
«
«
«
«
ג
: מידע מאמרים ומונחי יסוד
קידום, שיווק ופרסום באינטרנט
«
«
«
«
«
«
«
«
«
«
«
 
ג
קידום אתרים שיווק אתרים
   
© כל הזכויות שמורות
אין לצלם,להעתיק ו/או לעשות שימוש מכל סוג ומדיה באתר ובתכניו ללא אישרו בכתב ומראש מבעל האתר


זכות קדימה להצלחה שלך

אייל נייד : 050-785-8989
seo.jumpup@gmail.com

אתרים מומלצים : אינדקס אתרים , מצבר עד הבית
קידום אתרים מקצועי